وبـــــــ ســـــایت انجمـــــن مهنــدســی نــــرم افـــــــزار دانشگــــــــاه پیــــــام نـــــــور کرمــانشـــــاه
مهندسی نرم افزار پیام نور ورودی 90/91
به وب سايت انجمن علمي مهندسي نرم افزار خوش آمديد


از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-ورود سریع به صفحه ورودی سیستم

2-قابل اجرا بر روی ویندوزهای 32بیتی و 64 بیتی

3-قابل نصب بر روی ویندوز 8 که به خاطر اینترنت اکسپلور 10 وارد سیستم گلستان نمیشود.

 

 
صفحه قبل 1 صفحه بعد

ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


)
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, ساعت  

 نرم افزار سفیر که یک برنامه مانند نرم افزارهای بانک ها که برروی گوشی تلفن همراه نصب می شود به درخواست شما عزیزان جهت دانلود در زیر قرار گرفته و دانشجو با نصب برنامه برروی گوشی تلفن همراه خود با شماره دانشجویی می تواند به موارد زیر دسترسی یابد:

امکانات دانشجو شامل:

  • ·دريافت نمره آخرين نيمسال دانشجو
  • ·دريافت نمره کامل يک نيمسال بر اساس نيمسال مورد نياز دانشجو
  • ·دريافت آخرين وضعيت مالي دانشجو(مبلغ بدهکاري و بستانکاري دانشجو)
  • ·دريافت صورت وضعيت کامل يک نيمسال بر اساس نيمسال مورد نياز دانشجو
  • ·دريافت مبلغ پرداختي بر اساس نيمسال مورد نياز دانشجو
  • ·دريافت برنامه امتحانات آخرين نيمسال دانشجو
  • ·دريافت برنامه امتحاني يک درس دانشجو در نيمسال مورد نظر وي
  • ·دريافت آخرين اطلاعات مر بوط به امتحانات
  • ·دروس حذف يا اضافه شده در يک نيمسال بر اساس نيمسال انتخابي دانشجو
  • ·دروس اضافه شده در يک نيمسال بر اساس نيمسال انتخابي دانشجو

      *دروس حذف اضطراري شده در يک نيمسال بر اساس نيمسال انتخابي دانشجو

  • ·دريافت اطلاعيه هاي عمومي
  • دريافت اطلاعيه ها و اخبار مربوط به رشته دانشجو

 

توجه:  این سیستم هوشمند بوده وتنها به پیام هایی که  شماره دانشجویی با شماره تلفن ثبت شده در سیستم گلستان مطابقت داشته باشد پاسخ می دهد.

دانلود نرم افزار تلفن همراه سفیر دانشگاه پیام نور

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد


برچسب ها : <-TagName->،


 


Mozilla Firefox 17.0.1 Finalمحصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


 

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


 

Google Chrome 23.0.1271.64 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
صفحه قبل 1 صفحه بعد

ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


 



Internet Download Manager 6.12 Build 26 Final  يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


)
سه شنبه 12 آبان 1391برچسب:, ساعت  

 

ESET Smart SecurityESET Smart Security 5.2.15.1 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
صفحه قبل 1 صفحه بعد

ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


)
سه شنبه 12 آبان 1391برچسب:, ساعت  

  نسخه ی پیش نمایش اینترنت کسپلورر ۱۰!

 

 

اگر کاربر ویندوز 7 هستید و منتظر از راه رسیدن اینترنت اکسپلورر 10 بودید. هم اکنون انتظار به سر رسیده و می توانید نسخه پیش نمایش آخرین مرورگر مایکروسافت را دانلود کنید. از ساعتی پیش امکان دانلود این مرورگر فراهم شده و می توانید با مراجعه به صفحه دانلود اینترنت اکسپلورر 10 آن را روی ویندوز نصب کنید. 

فراموش نکنید این هنوز نسخه نهایی نیست و Release Preview به شمار می رود. بنابراین باید منتظر وجود اشکالاتی در آن باشید و آن را با مسوولیت خودتان نصب کنید. در نسخه جدید مرورگر مایکروسافت، پشتیبانی از مولتی تاچ هم اضافه شده. بنابراین اگر کامپیوتر شما دارای نمایشگر لمسی است یا ترک پد لپ تاپ شما از مولتی تاچ پشتیبانی می کند، می توانید از آن لذت ببرید. 

علاوه بر آن امکان مرور تمام صفحه، شتاب دهنده سخت افزاری و بهبودهای ریز و درشت زیادی در این مرورگر اضافه شده است.


صفحه قبل 1 صفحه بعد


برچسب ها : <-TagName->،


)
یک شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ساعت  

  

http://www.elmefarda.com/wp-content/uploads/2012/02/Angry-Birds-Space.jpg

 

راهنمای نصب

1- بازی را نصب کنید ولی آن را اجرا نکنید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
3- بازی را اجرا کنید و بر روی عبارت "Active Full Version" کلیک کنید.
4- در پنجره باز شده، شماره سریال موجود در فایل Serial.txt وارد کنید.
 

توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!

    رمز فایل: www.p30download.com

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

دانلود از اینجا

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد


برچسب ها : <-TagName->،




درباره وبلاگ


<-مهندسي نرم افزار دانشگاه پيام نور->

مدير وبلاگ : <-احسان نظري->
پيوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 44173
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 131
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


http://nedanedaneda.persiangig.com/saatdaneshga.swf

هدايت به بالاي